Wandeling bij Vrådal Panorama - Reisverslag uit Vrådal, Noorwegen van Bijtjes Bij - WaarBenJij.nu Wandeling bij Vrådal Panorama - Reisverslag uit Vrådal, Noorwegen van Bijtjes Bij - WaarBenJij.nu

Wandeling bij Vrådal Panorama

11 Juli 2018 | Noorwegen, Vrådal

Een erg warme dag zou het worden. Daarom vroeg op pad voor een wandeling vanaf ons park: langs het startpunt van de skilift naar boven via een grindweg. In het begin nog op het terrein van ons park, er stonden ook nog vakantiehuisjes / -huizen. Naarmate we hoger kwamen werd het rustiger. En steiler. We hebben de top niet gehaald, het werd te warm. De afdaling ging een stuk makkelijker. Bij de rotonde verder gelopen naar het meer dat aan ons park grenst. Daar een tijdje in de schaduw gezeten. Er waren wat gezinnen aan het zwemmen, andere mensen gingen met gevulde picknickmanden naar hun bootje. Na een tijdje waren we wat bijgekomen en toen maar weer naar ons huis. Daar eerst een uurtje of twee binnen gezeten, vervolgens lekker in de schaduw op de veranda. In de zon was het gewoon nog te warm ...