Eerste dag in Universal themeparks - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Bijtjes Bij - WaarBenJij.nu Eerste dag in Universal themeparks - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Bijtjes Bij - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Universal themeparks

Blijf op de hoogte en volg Bijtjes

04 Oktober 2019 | Verenigde Staten, Orlando

Kinderen hebben prima en lang geslapen, de ouders wel prima maar te kort. Om 4.30 uur klaar wakker. Om 7.30 uur ontbeten en om 08.00 uur vertrokken. Eerst naar het kantoor van de verhuurder om ons te registreren. Dat zit naast een grote supermarkt, zon, typische combi van supermarkt en wat kleinere winkels, eettentjes en kantoren, met een grote parkeerplaats. Het was al warm! Daar ook WiFi aangevraagd. Dat zou die dag geregeld kunnen worden. Gelukkig want het valt toch niet mee zonder internet ..

hierna verder gereden naar universal themeparks. De auto geparkeerd in een gigantische parkeergarage, op aanwijzingen personeel. Goed geregeld. Daarna een wandeling naar de ingang van de parken; eerst een tassencontrole. Verderop onze voucher ingewisseld voor de toegangskaarten: 2 dagen voor 2 parken. Zin in!

We hebben deze dag doorgebracht in universal studio’s en daar deze attracties gedaan:

Jimmy Fallon

The mummy

The Simpsons

Men in Black

ET

Harry Potter escape from grung

Hollywood ripride rocket

Transformers

geweldig! Erg leuk gehad. Gelukkig meestal geen lange wachtrijen, en als dat wel het geval was, dan overdekt. Geen overbodige luxe want het was 32 gr, gevoelstemperatuur 38 gr. Warm!

tussendoor koffie gedronken bij Starbucks.

al in Nederland hadden we voor 18.00 uur een tafel gereserveerd bij het Hard Rock café. Daar al op tijd heengegaan; we waren door de leuke attracties heen en we waren ook best moe. Een lange en warme dag. Heerlijk gegeten, leuke entourage, aardige en enthousiaste bediening.

terug naar de auto en naar ons huis. Daar stortten we in; om 21.00 naar bed.