Rustdag in Honningsvag - Reisverslag uit Honningsvåg, Noorwegen van Bijtjes Bij - WaarBenJij.nu Rustdag in Honningsvag - Reisverslag uit Honningsvåg, Noorwegen van Bijtjes Bij - WaarBenJij.nu

Rustdag in Honningsvag

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Bijtjes

08 Juli 2012 | Noorwegen, Honningsvåg

Een rustige dag vandaag; we hoefden niet te reizen. We konden dus mooi bijkomen van de belevenissen van gister. Aan het eind van de ochtend hebben we gewandeld door Honningsvag. Mooie gekleurde huizen hebben ze hier, typisch Noors. Inmiddels was er een cruiseschip (van de Hurtigruten) aangemeerd bij de kade; daar zijn we even heen gelopen. Aan de kade een kop koffie gedronken en een krentenbol gegeten, in het zonnetje. Geen geld, kaffe & bolle 25 kronen (zie foto); dat is € 3,30, echt niet duur voor hier. Er was niet veel te beleven in het plaatsje, maar ja het is ook zondag vandaag … bijna alles was gesloten, behalve twee souvenirwinkeltjes in de buurt van de haven. Verder vandaag gelezen, DVD gekeken, dagboek bijgewerkt. Vanavond hebben we gegeten in het restaurant van ons hotel.
Het is de hele dag best mooi weer geweest, wel wat koud (12 graden denken we), en wat regen gehad.

• 08 Juli 2012 - 20:30

Lieke Van Stippent:

Beste René en Annette,

Mooi reisverhaal, erg leuk om te lezen. Ook erg leuk om mijn ouders (Leo en Maria) op jullie foto's terug te zien!
    Nog heel veel plezier en geniet ervan.

Groeten, Lieke van Stippent

• 09 Juli 2012 - 11:32

Leonor:

Wat zal papa blij zijn als hij weer in NL is.. 3,30 voor koffie en een krentenbol.. :P hihi